Etikka pissanhajun poistajana?

Puhetta bengalien terveydestä, ruokinnasta ja hoidosta.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

Post Reply
Pikkubengali
Bengalivaavi
Posts: 41
Joined: 30.03.2010 08:38

Etikka pissanhajun poistajana?

Post by Pikkubengali »

Heip, meillä on alkanut Kippari pissailemaan laatikon lisäksi myös tyynyille, peitoille yms. Kyseessä on uskoakseni merkkailupissaaminen, sillä herralla on vielä sukukalleudet talella ja toukokuussa pääsi myös astumaan. -Tosin huomenna varataan heti aika kastraation ;)

Olen kuullut, että etikka toimii hyvänä pissanhajun poistajana ja nyt kysyisinkin onko kukaan kokeillut ja mikä olisi oikea sekoitussuhde etkka-fairy-vesiseokselle?

T: Kipparin palvelijakunta
Goddess
Riiviörääpäle
Posts: 78
Joined: 29.04.2011 17:59
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Etikka pissanhajun poistajana?

Post by Goddess »

Etikasta minulla ei valitettavasti ole kokemusta, mutta eläintarvikeliikkeestä hain ainetta nimeltä Pissi Pois. Ainakin koiran pissan hajut se on poistanut ja estänyt pissailemisen. Käsittääkseni myös Tiitiäisen pentuaikainen nurkkiin pissaaminen on loppunut. Osin ehkä tuon pesuaineen käytön vuoksi.
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: Etikka pissanhajun poistajana?

Post by Mummi »

Olen kokeillut sekä etikkaa että pissa-pois-ainetta. Molemmista myönteisiä kokemuksia. Kiinteillä pinnoilla ensin "normaali" pesuainepesu ja sitten huuhteluveteen etikkaa.
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
Pikkubengali
Bengalivaavi
Posts: 41
Joined: 30.03.2010 08:38

Re: Etikka pissanhajun poistajana?

Post by Pikkubengali »

So far so good :) - eli etikka-fairyseos yhdistettynä Feliwayhin on toiminut! Kippari ystävällisesti pissinyt ainoastaan laatikkoon.

Huomenna joutuu luopumaan miehisyydestään, joten tuo Feliway varmaan auttaa sopeutumaan myös uuteen elämäntilanteeseen! Muutenkin tuo aine on rauhoittanut Kipparin korvia särkevää huutamista ja rauhoittanut herran melkein kehrääväksi sylikissaksi ;)
Post Reply